با این کافه های تخفیف دار آشنا شوید
نوشته شده توسط : newequipmetreasons

روزهای منتهی به عید و سال نو خیلی تند و سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را بکنید یکی پس از دیگر می‌گذرند. درست در همین روزهایی که همه مشغول سر و سامان دادن به کارهای عقب مانده خود هستند و هزار جور درگیری فکری و شغلی دارند ما باید به فکر لذت بردن از این لحظه‌ها و ساعت‌ها باشیم که می‌گذرند و دیگر باز نمی‌گردند، لذتی از جنس قهوه در جایی همچون کافه و با سورپرایزی ویژه.

کافه باکارا از کافه‌های نسبتا جدید تهران و راه اندازی کافی شاپ با پیچیدگی های زیادی روبرو نبوده است و از آخرین کافه‌هایی که در یک خانه قدیمی شروع به کار کرده است. باکارا در یک خانه آجری در محدوده میدان انقلاب با حیاطی نسبتا بزرگ و حوضی زیبا و البته یک تلویزیون قدیمی زرد رنگ دل خیلی از میهمانان و مشتریانش را برده است. این روزها کافه باکارا یکی از مقصدهای کافه گردی کافه بازهای تهران است. اینجا معمولا هر روز هفته یک ایونت خاص از موسیقی تا کتاب خوانی در آن برگذار می‌شود. در لیست ۱۰۰ کافه کمپین کافه باز، از جنس کافه‌هایی که در خانه‌های قدیمی فعال هستند باز هم وجود، کافه‌هایی مانند خانه فرهنگ و هنر مانا، دایاموند و کافه تهرون ویلا.

کافه باشد، آن هم در محدوده خیابان انقلاب، مکان هم در حیاط یک شهر کتاب و … بله اینجا کافه ویش است که کلی اتفاق‌ فرهنگی هنری در آن جمع شده‌اند و یکی از نماینده‌های شایسته کافه‌های محدوده انقلاب است. از نکاتی که کافه ویش را به نسبت بسیاری از ۱۰۰ کافه‌ای که در کمپین کافه باز حضور دارند متمایز میکند هدیه‌ای است که به ازای هر Check In یا اعلام حضور به وسیله اپلیکیشن موبایل فیدیلیو به شما می‌دهد. برای راه اندازی کافی شاپ باید مراحل زیر را طی نمایید. 

 

کافه ویش ۱۰% تخفیف به رسم میهمان نوازی به میهمانان فیدیلیوای و کافه بازش ارائه می‌دهد که بسیار وسوسه کننده برای تجربه یک مقصد جدید و جذاب برای کافه گردی است. کافه‌هایی نظیر کافه دنگ، آرکان ،ژیرا ،پرسوناژ ،فوژر ،کلاور ،مهر نیکتا، لتو هم از دیگر مکان‌هایی هستند که با هر اعلام حضور یا Check In در آن ‌ا از ۱۰% تخفیف تا کیک و نوشیدنی را میهمان آن‌ها خواهید بود





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: